سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 15  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 38626
 
برگ زرد
 
عشق به 12 زبان جهان
نویسنده: دانیال قنبری(جمعه 87/4/21 ساعت 12:22 صبح)

ارمنی: عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل را به یکدیگر پیوند می دهد.





 









اسپانیایی :عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند ترخواهد بود.





 









پرتقالی: عشق گلی ست که دو باغبان آن را می پرورانند.





فرانسه: عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.





 





یونانی:زندگی بدون عشق بی معنی است و خوبی بدون عشق غیر ممکن است.





 





روسی:عشق مثل هوایی ست که استشمام میکنیم...آن را نمی بینیم...اما همیشه احساس و مصرفش می کنیم و بدون آن خواهیم مرد.





 





انگلیسی:عشق گلی است که در زمین اعتماد می روید.





 





ایتالیایی:عشق یعنی ترس از دست دادن تو...





 





آلمانی:سئوال هر چه که باشد...جواب..عشق است..





 





هندی:وقتی هیچ چیز جز عشق نداشته باشید...آن وقت خواهید فهمید که عشق برای همه چیز کافی ست..





 





سوئدی:زمانی که همه چیز افتاده است..عشق آن چیزی است که پا بر جا می ماند...





 





فارسی:عشق آن است که همه خواسته ها را برای او آرزو کنی....


 


پس الان ارزو می کنم به همه ی خواسته هات برسی




نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گفتگوی چهار شمع
ذره ای هوای بهشت در سینه ها !
راز گل سرخ
یاد گرفته ام که .....
گفتگو با خدا
عشق به 12 زبان جهان
چت با خدا
دلتنگی های این دل دیوون
تصویر عشق
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| مطالب بایگانی شده ||
نوشته

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
برگ زرد
دانیال قنبری

|| لوگوی وبلاگ من ||
برگ زرد
|| لینک دوستان من ||
علی رضا
به نام خالق عشق
دوستیابی
کمیابترین عکس ها
زنده باد روز سبز
دوست یابی
اگه میخوای کل کل کنی بیا انجا
فیلتر شکن
محاسبه درصد فضولی
فال حافظ
فال عشق
تست روانشناسی
تست خود شناسی
تست روانشناسی رنگها
تست اعتماد به نفس
تست شخصیت
بازی های موبایل
نرم افزارهای موبایل
تم ها و کلیپ های موبایل
گوگل و یاهو
اینترنت مجانی
آموزش ساخت ایمیل
دانلود بازی های کامپیوتر
هک و ضد هک در اینترنت
آموزش چت کردن یاهو مسنجر
گالری عکس های گوناگون
عکسهای ترسناک
عکس های خون آشام .خورده شدن خون انسان ها توسط خوناشام
ورود زیر 17 سال ممنوع عکس های واقعا ترسناک
|| لوگوی دوستان من ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو